Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Kagum dengan Ziana zain

Bagi saya Ziana Zain adalah seorang artis yang sangat ramah, kurang cerita2 sensasi sejak dia kahwin.. Lepas kahwin pun dah kurang seksi, cuma dari segi pemakaian nampak dia seksi walaupun tak dedah sana sini... Suami pun makin lama makin kacak..


Kisah rumahtangga pun kurang.. Cerita pasal anak-anak jer yang banyak, baru-baru ini Ziana dapat anak kembar, sungguh seronok bg pihak dia, dapat juga anak perempuan setelah 12 tahun kahwin...

Baca menganai kisah rumahtangga Ziana di sini, banyak Tips yang diberikan... Sepatutnya setiap pasangan berbincang apabila ada konflik, bukannya marah tak tentu pasal.. Sebab kadang2 pasangan kita bukan tahu apa kesalahannya kalau tak diberitahu kan...

Nota kaki:
Ziana dapat ciuman di pipi dari suaminya, tapi KD dapat ciuman mulut dari suami orang? Bangga ke KD?

3 memberi idea:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

suke tgk ziana zain..menten jekk...

nuraarin-life said...

Body pun cantik.. nak jadi macam dia ntah boleh ker

IntanBerlian said...

hmm ziana best kan. dia tu sangatlah bersih namanye. takde kontroversi dan gosip..

KD memalukan orang Islam JE.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails