Ada info.. Klik Sini

Followers

NurNasa Wedding day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
hotlink.. kamu dimana yer?

Sesape yang guna prepaid hotlink di sini? Angkat tangan, kalau guna 2 handphone dan dua-dua guna no hotlink juga, sila angkat kedua-dua tangan.. ok ok saya bukan nak mengira undi nak semua orang angkat2 tangan ni, cuma nak lahirkan rasa pelik dan hairan...

Saya rasa saya boleh dikategorikan sebagai kaki tv juga..tiap2 malam mesti melayan macam2 cerita, tak kiralah tv berapa pun, semua saya layan.. tapi sejak akhir-akhir ini (rasa dah berbulan-bulan juga) saya tak nampak iklan hotlink di tv lagi, yang nampak hanya iklan DIGI (terbaru mengenai durian bola) dan juga Celcom blue (yg patung bear biru comel)

Semua rangkaian sedang berperang iklan, tapi hotlink buat bodoh jer.... Saya rindu nak tengok iklan-iklan kelakar dari hotlink nie..  tak ada idea nak buat iklan best-best ker?

Di sini nak imbas kembali Iklan hotlink yg paling saya suka




Ada satu lagi iklan yang saya suka, nora danish pelakonnya, masa tue nak memperkenalkan ringtone (kalau tak silap saya), yang nora danish pakai kostum bear tu.. ada sesiapa ingat tak?


Nota kaki:
Kalau ada sesiapa perasan iklan terbaru hotlink, beritahu saya yer!! Mmg terasa pelik yang amat sangat nie, ker saya yang terlepas pandang??

5 memberi idea:

pRincESs_N said...

beshnyerr kenang iklan lame2...tringat zaman muda mudi..

iedayah said...

ha'ah lor cik aarin,prasan gak.maxis lately ni sonyap je..low profile r plak..huhu..ke kte yg jarang tgk tb ea..haish..musykil2

nuraarin-life said...

N:
best kan iklan lama nie..

Iedayah:
Mmg iklan dah xder, sgt2 pelik nie

bARdbOO said...

haah ek..bila baca entry ni baru prsn la..huhu...nnt nk try usha tv kalo2 ade terkuar plak iklannya..huhu

nuraarin-life said...

barsboo:
kalau ada iklan, jgn lupa beritahu kita k

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails